SJUK


ska köra igång nu påriktigt. uppdateringen kommer variera som fan.
______________________________________________________________________________
de va jätte länge sen jag var sjuk, påriktigt, har feber & allt. kom hem igår från elin & gjorde de dummaste man kan göra när man är sjuk, tränade. så de är mycket värre idag än igår.  ska gå & leta efter lite filmer nu & så. & vet ni vad som händer sen? jag ska klippa av mitt hår JIPPI! ne men en hel del ska av, så jävla slitet, de tar aldrig slut. hellre kort & friskt, än långt & slitet. ska beställa löshår när jag jobbat & så. men ska bara andvända på typ fester & så, har lärt mig att trivas ganska bra i kort hår faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback