i spit on your grave

blev inget vmo idag, ska tare på onsdag ist. vaknade 9, badade med hårinpackning, tog massa värmeskydd, torkade, plattade, våfflade, volymade, sprayade håret & sminkade mig, satte på mig kläder, seeeen får man sms ''du vi tar de på onsdag istället'' haha du e la go! nä men älskar dig ändå bella :* så nu har jag satt upp mitt hår, hoppat i myskläderna, ska nog klippa mig snart, mitt hår är slitet IGEN, klarar inte av de, sjuukt äckligt, så nu åker det av igen!
denna filmen tankas just nu
En ung författare reser bort från stressen i storstan
för lugnet i en stuga nära en liten by där hon hoppas
finna inspiration till sin nästa bok. Men några lokala
bybor gillar inte hennes närvaro och beslutar sig för
att lära henne en läxa. De bryter sig in i hennes stuga
för att skrämma henne, men det hela urartar rätt fort
och förvandlas istället till timmar av förnedring,
våldtäkt och tortyr. Dock begår de misstaget att
inte döda henne... för nu är hon ute efter hämnd

Kommentarer
Postat av: Louise

om du vill kan du väll förklara med bilder, eller text hur du laddar ner filmer? det skulle uppskattas som tusan !!

2011-01-31 @ 16:36:20
Postat av: william

måste se den!!!:DDD

var den bra^^??

2011-01-31 @ 20:52:31
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback