gymnasium i vmo?

vill bort från gislaved så de skulle vara ganska awsome, utbilda sig till kock!
ska dit på skoltid på onsdag med elin & kolla läget. känns helt dumt att välja estet, tycker inte att jag har den rösten som dom andra har där & har aldrig lagt fingrarna på ett instrument. & sjunga det kan jag ju lixom göra på min fritid :) ska nog iallafall välja resturang & livsmedel, fåse om de blir gvd eller vmo. så jävla jobbigt alltihopa!
har precis ritat hela mitt rum till tekniken, gjorde de precis, med exakt avstånd & så, är rätt trött på de nu! ska alldeles snart till pappa & sen gå med ebba & hem & sova tidigt idag för engångs skull! AYA PUSS
ge mig!

Kommentarer
Postat av: saarA.

denise, gör vad du känner för, men du ska veta att jag inte heller har rösten som dom andra där har.. Du sjunger bättre än mig iaf :)

2011-01-26 @ 18:08:48
URL: http://bbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback