ett till tråkigt test för att jag har tråkigt

Gillar du någon nu ? vet inte, lite kanske
Gillar du att vara singel? njaa.. tröttnat lite om jag ska va ärlig
Gillar någon dig ? aa de hoppas jag la 
Har du haft sex? nee, tro vad ni vill :) 
Gillar du en kille/tjej som din kompis gillar ? inte just nu 
Har du någon kille/tjej på G just nu ?
Är avstånd ett problem? nä tycker jag inte

Är det viktigt för dig att han/hon är snygg ?
de är ju viktigt att jag tycker han är snygg, andra skiter jag i 
Måste han/hon ha samma intressen ? nejnej
Kommer du alltid att vara singel ? haha nejdå
Har du bra självförtroende ? nä de vill jag inte påstå

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? hehe.. 89a
Hur många har du varit riktigt kär i? om ni frågat mig för 1 månad sen hade jag svarat 2, men nu har jag insett att jag har nog aldrig varit riktigt kär
Vad tycker du om kärlek? det är la bra haha?
När kramade du någon sist? mamma kom in inanna & gav mig en kram för hon tycker synd om mig haha
Saknar du någon speciell person? ohja
Har du svårt för att bli kär? somfan
Är du singel? aa
Har du hånglat med någon av samma kön? yes


HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful: ja på sigges haha
Hånglat med fler än 5 pers: ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja
Gjort något riktigt dumt? nej, tror inte på att ångra saker
Gjort något du verkligen ångrar? nej
Varit nykter på nyårsafton? ja
Åkt ambulans? aa
Gjort nåt olagligt? aa
Blivit polisanmäld? aa tror de?
Fått din mamma att gråta?
Slagit ner någon? ja

Skämts över dina föräldrar? nej
Skämts över dig själv? bara om man gjort ngt dumt
Sagt jag älskar dig och menat det? klart jag har 
Tar du droger? kniven i hjärtat! 
Dricker du? saft
Vilka kläder sover du i? tshirt & trosor eller bara trosor
Vad hatar du verkligen? hatar inte :) 
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? nej hehe
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? inte innan 50 isåfall
Vill du ha barn? nää

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? jag & mina hundar
Såg dig gråta? ebba haha!  
Fick dig att gråta? tänkte på en sak som hände för snart ett år sen
Du delade en cigg med?
Du gick på bio med? de va nog i somras med ebba, eve, martina & elin 
Skällde på dig? min fula chihuahuahuahuahuahuahua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback