er önskan, min lag

tycker de är skit kul när folk skriver sker du vill jag ska skriva om, så gör gärna de!
vad kostar de? mina 2 kostade bara 100 spänn tillsammans, jag blev med förvånad hade förväntat mig åtminstonde 400.
vem gjorde de? en som heter lollo, om ni här av er lite mer privat än på bloggen kan jag langa nummer & så, men jag rekommenderar honom, han va jätte snäll & jätte duktig :)
gör de ont? de känns ungefär som att köra ner en nål 1-2 cm i huden & sen dra den sidleds. de låter hemskt, men de är ju något man verkligen vill & då är de lätt värt de & då tänker men bara på att de är värt smärtan, det är ju inte som om man gör de utan andledning! hade faktiskt föreställt mig värre smärta.
jag är långt ifrån färdig med tatueringarna. kan lägga upp vilka mer jag ska göra i framtiden. alla säger att man ska tänka på det noga innan man väljer vilken och så men helt ärligt så bestämde jag mig denna veckan för dom, men första gången kenza visade upp sin i bloggen så blev jag kär direkt! blev även kär i tyras som jag vill göra när jag blivit lite äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback