du är finast av dom alla, de är någonting med dig som får mig att falla..

gick nyss med ebba 1 & en halv timme typ, funderade på att springa en stund men bestämde mig för att de inte va värt att riskera att mina tatueringar bleknar & blir gråa.  har brist på insperation om vad jag ska skriva, så berättar om dagen:
försov mig lite idag så gick osminkad till skolan, värre än vanligt såg ut som ett vandrande lik. FICK G PÅ MITT NO PROV! THATS AMAZING, eftersom jag har så jävla svårt för de! & fick veta att jag har matteprov imorn & ska skriva en krönika till dess & har inte börjat ens. kom hem, somnade vid 6 & så ringde ebba & väckte mig vid 7 så gick vi ut & gick, kom hem vid halv 9 & har duchat, ska försöka plugga en stund nu. AYA PUSS


saknar mitt blonda hår ibland faktiskt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback