dag 8.

En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
jag önskar att jag inte hade vanan att vara så utseénde fixerad på mig själv. visst jag går ofta utan smink & boll på huvet till skolan, men de är för jag inte bryr mig om någon där ser mig. men annars om jag inte känner att mitt smink inte sitter perfect eller mitt hår ligger platt så undviker jag alltid ögonkontakt med folk & kollar alltid ner. ska jobba på mitt självförtroende.
En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
jag önskar att jag inte hade vanan att vara så utseénde fixerad på mig själv. visst jag går ofta utan smink & boll på huvet till skolan, men de är för jag inte bryr mig om någon där ser mig. men annars om jag inte känner att mitt smink inte sitter perfect eller mitt hår ligger platt så undviker jag alltid ögonkontakt med folk & kollar alltid ner. ska jobba på mitt självförtroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback