dag 6.

Typ av killar jag faller för.
jag kan inte säga ett speciellt utseénde eftersom jag trodde jag föll för mörka killar, men aldrig svenska. men om man kollar tillbaka på de killar jag ''hållt på med'' så är de alltid ganska ljust hår & gröna eller blå ögon & stora näsor haha. men de står jag för, de är snyggt som fan.
men snygg klädstil, typ vanlig, älskar converse på killar & oftast kort hår.
om man ska snacka om beteénde så är de alltid rövhål, alltid samma histora, precis såhär går de till: men träffar killen irl & tkr han ser bra ut & så, sen blir de över fb att man snackar, sedan msn, alltid samma sak, man skriver sötis & lite sånt, efter ett tag tröttnar man alltid, sen skriver han mindre & mindre & då börjar man sakna att snacka med honom så då börjar man själv skriva lika mycket som han gjorde innan.
& så börjar de ALLTID för mig haha, ganska sick..
Typ av killar jag faller för.
jag kan inte säga ett speciellt utseénde eftersom jag trodde jag föll för mörka killar, men aldrig svenska. men om man kollar tillbaka på de killar jag ''hållt på med'' så är de alltid ganska ljust hår & gröna eller blå ögon & stora näsor haha. men de står jag för, de är snyggt som fan.
men snygg klädstil, typ vanlig, älskar converse på killar & oftast kort hår.
om man ska snacka om beteénde så är de alltid rövhål, såna med massa självförtroende. alltid samma histora, precis såhär går de till: men träffar killen irl & tkr han ser bra ut & så, sen blir de över fb att man snackar, sedan msn, alltid samma sak, man skriver sötis & lite sånt, efter ett tag tröttnar man alltid, sen skriver han mindre & mindre & då börjar man sakna att snacka med honom, men dom som känner mig vet att jag ALDRIG skriver till en kille först, eller tar första steget, är jätte feg när de gäller sånt, rätt löjligt faktiskt, tillslut saknar man mindre & mindre & då dör de ut.
& så är de ALLTID för mig haha, ganska sick..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback