23.13 & pigg som fan.

Stava ditt namn utan några A (hela): denise nielsen
Har du ont någonstans just nu? i magen, åt mörkhyaddeg (negerbollsdeg)
Är du singel? ja de kan man väl påstå
Vad är ditt favoritnummer? 4
Favoritfärg/färger? röd & rosa
Hatade färg/färger? orange typ
Är du nöjd med ditt liv just nu? har världens finaste vänner så ja
Vart önskar du att du var nu? spanien typ
Vad borde du göra just nu? sova antar jag
Kan du nå dina fötter med raka ben? yes
Är du kär i någon? inte kär
Kan du skruva tungan? nä piercingen är ivägen
Har du någonsin velat bli läkare? ja när jag kollar på scrubs haha
Vad drack du senast? saft tror jag
Vem pratade du senast telefon med? skit ni i de ::
Är du glad? inte sur iafl
Är du piercad någonstans? Isf vart? tungan, massa i öronen, läppen & navlen
Vad har du för planer för ikväll? va uppe så länge som möjligt
Hatar du folk som ljuger? om de inte är en vitlögn
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? faller alltid för idioter, så tuffa
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? bror på
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? faktiskt inte
Har du någonsin velat ha någon som du vetat att du aldrig kan få? isfl kändisar
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? jodå, klagar nt
Tycker du om ditt liv? jadå
Vad tycker du mest om i ditt utseende? inget, men iafl min näsa haha
Förlåter du eller glömmer du? bror på vad de gäller
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? båda 2, men närmst med tjejerna
Har du någonsin masserat någon? hurdan massage? haha, ryggmassage ja
Vad är du rädd för? bli kär, livrädd
Har någon försvunnit ur ditt liv? a
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? ja
Önskar du att du var en av motsatt kön? hade varit skit ful som kille så nej haha
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? aldrig haft ett seriöst föhållande så nej
När grät du senast? igår tror jag
Saknar du en kille just nu? aa de gör jag
Saknar du en tjej just nu ? inte träffat tjejerna idag elr igår, så ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback