vad som helst för att slippa pluggandet!

100 sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: vatten för en gångs skull
Telefonsamtalet: christian
SMS: ebbut
Sång du lyssnade på: eminem - mockingbird
Gången du grät: igår.. om man inte räknar idag av lycka hah


HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: dejtat är nog fel ord
Har någon varit otrogen mot dig: yes
Varit kär?: njae, tkr jag inte
Förlorat någon speciell person: ja
Varit deprimerad: de är ett starkt ord. men varit deppig en period? ja
Varit så trött att du somnat sittandes: haha varjedag


DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: rosa
färg 2: lila
färg 3: sommarfärger!


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: vet faktiskt nt
Fått ditt hjärta krossat: nopp inte i år
Skrattat så att du har börjat gråta: yes
Träffat någon som förändrat ditt liv: på sätt & vis
Insett vilka som är dina äkta vänner: yes
Fått reda på att någon har pratat om dig: tror faktiskt nt de
Kysst en kompis: haha ja 2 st faktiskt


BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: alla utom typ 2-3
Hur många barn vill du ha: vill nt ha
Har du några husdjur: 3 hundar, en katt & 2 marsvin
Vill du ändra ditt namn: jag vill heta nicole, vet nt varför har alltid velat de
Vad gjorde du under din förra födelsedag: va hos mig med släkten & åt smörgåstårta!<3
Vilken tid vaknade du idag: halv 8
Vad gjorde du igår runt midnatt: gick med mina hundar haha
Någonting som du längtar till: sommar!
Senaste gången du träffade din pappa: igår
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: mitt utseénde om de räknas?
Vad lyssnar du på just nu: eminem
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha ja förfan
Vad gör dig irriterad just nu: att mitt hår ser nyklippt ut haha
Vad är ditt namn: denise
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: vädur
Kille eller tjej: giel
Grundskola: lundåker
Gymnasie: finnvedens hoppas jag!
Högskola: ska gå yrkesförberedande linje!
Hårfärg: jätte ljusbrun med typ lite blonda drag
Långt eller kort: ganska kort
Längd: 159 -.-
Vad gillar du gällande dig själv: att jag kan kontrollera mig sj!
Piercings: öronen, naveln, tungan, läppen (tog ut igår)
Tatueringar: 2 st!
Höger eller vänster: båda


DIN FÖRSTA:
Operation: vet inte
Piercing: läppen, räknar nt öronen
Tatuering: C:et
Bästa vän: evelinutt
Sporten du spelade: gymnastik
Husdjur: råtta!
Vaccination du minns: den i skolan
Konsert: darin haha
Förälskelse: viktor ärnekvist hihi
Alkohol du drack: slutet av 7an med brudarna HAHA glömmer aldrig


JUST NU:
Äter du: naglar
Dricker du: saliv
Är du på väg att: plugga so
Lyssnar du på: musik
Väntar du på: bli trött


DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: nej
Vill du gifta dig: nej

Karriär i åtanke: ingen jävla aning, kock kanske


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon BRUNA
Kramar eller pussar: båda
Kortare eller längre: längre absolut!
Romantisk eller spontan: spontan
Snygg mage eller snygga armar: bryr mig ne om sånt
Tatueringar eller piercingar: båda :G LOVLEY
Känslig eller inte: inte, haha badboy
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: bråkstake :G


HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: för många ggr haha
Tappat glasögon eller linser: både &
Haft sex på första dejten: nopp
Krossat någons hjärta: ao
Har du blivit arresterad: njae 
Dissat någon: a
Gillat din killkompis (mer än som vän): a men isfl har han gillat mig först hihi


TROR DU PÅ:
Dig själv: har börjat göra de mer & mer
Mirakel: efter igår gör jag de
Kärlek vid första ögonkastet: i detta fallet
Himlen: vet inte, vill tro
Tomten: naj
Att kyssas på första dejten: ja vrf inte ?
Änglar: efter en sak ifag så gör jag de (a)


SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: inte pojkväm
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: helt ärligt, nej haha
Vad kan du verkligen inte leva utan: kniven i hjärtat

Vad vet inte så många om dig?: elin vet nog 99% annars finns de mkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback