svar på tal.

''kan inte du säga alla produkter du andvänder till ditt hår ? :) aso värmeskydd, plattång, volymsaker, tabletter & så? har fattat att de är en hel del. så lägg & bild skrev vad de kostar, vad de gör & vart man kan hitta de så blir jag glad! :D kramis!''

''tabletterna'' silica, från ica & kostar 69. äter 2 om dagen, till frukosten & kvällsmaten. de gör så att håret växer snabbare & starkare, & har märkt lite skillnad faktiskt, gör även hyn bättre, de är där jag märkt störst skillnad faktiskt, fått mycket bättre hud.

mitt värmeskydd är oxå från ica & kostar 75. de gör så att de inte sliter så mkt när man lockar, plattar & fönar håret. & de luktar jätte gott med!

platt&locktången jag andvänder är icurl. kostar 699 tror jag. den är skit bra, dock sliter den hyfsat mycket på håret, så ska snart inkasera en ny :)

volymtång, 499, som ger volym? haha

osis dust it pulver 169. gerr volym som håller typ tills man duschar bort de.

& dom 3 sista produkterna går att hitta hos frisören oftast!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback