new super stay 24h vs. dream matte mousse

har andvänt dream matte mousse i över snart 3 år (ja, jag har sminkat mig sålänge) & jag älskar den, den är verkligen kanon bra MEN jag har så flammig hud, svårt att täcka över lixom. så efter 2-3 timmar ser jag röd & flötig ut, så tyckte de va dax för att testa något nytt, något som håller längre!
ska testa den för första gången imorgon bitti.. om de är någon som är intresserad om hur den va så får ni kommentera de? så kan jag skriva ett inlägg om de imorgon, annars skiter jag ba i de :)
nu ska jag fortsätta plugga! har en hel del alltså, känns som jag blivit sämre i skolan, måste ta igen de!
PUSS/ d

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv om den :) & om du hade något över den & hur den höll! kram

2011-02-24 @ 07:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback