innan jag sticker!

DITT LIV

Vad heter du? - denise
I mellannamn då? - lina
Vart bor du? - gvd brushan
Trivs du där? - funkar ju
Brukar du läsa horoskop? - aldrig hänt typ
Har du körkort? - naj
Äger du några converseskor? - yes, 3 par :) 
Favoritdjur? - elin..
Vad spenderar du dina pengar på? - privat hihi
Senaste konserten? - darin HAHA
Festar du? - jaförfan
Sprit, cider, vin eller öl? cider 
Brukar du bli för full? - nej
Antal kuddar i sängen? - 7 
Kan du baka bullar? - hatar bullar 
Bläck eller blyerts? - spela roll?
Mc donald's eller burger king?- Mc donald's 
Är du allergisk mot något? - falska människor
Äger du ett busskort? - naj
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön
Vad åt du till frukost? - fanta!
Hur ser du ut idag? - just nu myskläder & senare blire festkläder & festsminkning! 
Nästa mål i ditt liv? - komma in på mitt förstaval till gymnasiet
Vad såg du senast på tv? - my soul to take
Hur svarar du i mobilen? - aa? / hallå?
Vem ringde du senast? - elin
Antal timmar sömn inatt? - typ 14 haha..
Sov du ensam? - mina hundar
Vad innehåller din favoritnattmacka? - massa ost & gurkor

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: jag & mina hundar! 
Såg dig gråta: vet inte
Fick dig att gråta: anonym
Du gick på bio med: evelina, martina, elin & ebba
Du gick på stan med: elin tror jag 
Skällde på dig: tina HAHA för jag jär ''elak''
Skickade ett e-mail till dig: fb

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - bara till kompisar
Bråkat med ditt husdjur? - haha ja 
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - händer rätt ofta haha

SAKER


Tar du droger? - kniven i hjärtat
Dricker du?- ja
Vad är du mest rädd för? - såra någon som står mig nära 
Vart vill du gifta dig? - i närheten av luke 
Vad hatar du verkligen? - såna som aldrig kan hålla käften 
Har du varit kär? - nej
Har du ett jobb? - nej :(  
Gillar du att ha folk omkring dig? - bror på filka folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback