get 2 know me better.

* jag har kraftig klaustrofobi, klarar inte heller av om ngn håller fast mig
* jag kan inte bli kär, finns ba en person för mig & de går bara inte.
* har skadad rygg, alltid ont typ
* har nog europas sämsta självförtroende
* drömmer om att ha kindben
* om jag fick välja att ha en bloggares kropp hade de varit kissies
* jag hade dödat för att få ha bruna ögpn
* när jag blir vuxen ska jag göra flera skönhetsoperationer
* hatar när någon ber mig prata danska, förstår mkt bättre än vad jag pratar
* om jag sjunger fel i en låt blir jag as sur & byter direkt haha
* jag är äkta looner. ibland går jag & sätter mig i en skog på en bänk & kan tänka hur länge som helst
* har svåra problem att lita på folk
* litar bara på en kille i hela världen typ & de är nikola
* drömmer om att ha stor rumpa!
* ångrar min piercing i läppen som fan, ser sjukt ut när jag tar ut den
* jag är knäsvag för skånska & brittisk accent
* de första jag ser på en kille är näsan!
* snaggade killar är sexigt.. oftast!
* killar som rappar är sexigt
* killar med självförtroende.. när dom verkligen är snygga me.. grr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback