dag 1 - om mig

ja vad ska man säga?
jag heter denise lina nielsen & bor i en liten förort i småland som heter gislaved.
bor med min mamma & min syster. & ibland hos min pappa med mina småsyskon.
går inte på någon sport just nu eftersom jag skadat min rygg, på min fritid brukar jag vara med mina vänner & plugga typ. motionera oxå faktiskt!
älskar verkligen att laga mat & baka, men älskar mer att äta de!
min dröm just nu är att komma in på finnvedens gymnasie på resturang & livsmedel linjen!
jag har ej pojkvän, inte inte intresserad av sånt faktiskt.
på helgerna brukar jag typ festa, är en riktig partypingla haha..
äääälskar taueringar & piercingar!
finns la inget mer att säga? de va nog de viktigaste om lilla mig.
PUSS/ d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback