Dag 02 – Min första kärlek

ehh.. min första ''riktiga'' kärlek va nog milos haha.
ja vad ska man säga? de höll inte alls länge. vi blev tillsammans typ 3 dagar innan han skulle till serbien (?!) vilket inte va så jätte smart. sen dumpade jag han över bdb HAHA, för en annan kille, men sen ångrade jag mig & vi skulle bli tillsammans igen, men sen började han gilla en annan & jag var jätte ledsen HAHA.. ja vad ska man säga?

tänkte bjuda på en bild på oss, men sen tänkte jag att de kommer väcka en del snack, men sen kom jag på att jag inte bryr mig haha ;d (letade fan as länge efter denna på min gamla data bara för att den skulle matcha mitt inlägg -.-)
haha aw, fan vad små!
& nu sticker jag & elin till atown & träffar lite fokes, satt ett tidsinställt inlägg som kommer upp vid 6 så ni vet de!

PUSS/ d

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw ;) inte lika som dig o emil dock

2011-03-31 @ 16:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback