u can look at it as long as u dont grab it

när jag kom hem & skulle ''kolla på film i sängen'' sov jag ju 5 minuter senare haha :( så är jätte uttråkad nu & mätt som fan igen, måste vänta på att bli hungrig så jag kan springa utan att få håll, blir la runt 10 ikväll eller något, då tröttar jag åtminstonde ut mig sj :)
nu har jag förberett mig till max inför imon, fixad ett rejlt lås med kod (
eftersom lilla miss nielsen aldig kan hålla reda på sina nycklar) 6 block, 2 stiftpennor, 2 stiftsaker (?), 2 miniräknare, 3 suddigum & en hårborste! (om mitt hår är tovigt får jg psykfall typ, en slags tvångstanke jag har -.-) så nu är min lilla väska fullproppad. nu ska jag faktiskt kolla på film i sängen påriktigt! PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback