tråkig update idag!

har haft så tråkiga & ointressant inlägg nu på sistonde hehe.. har en sån period när jag inte har någon insperation överhuvudtaget sorry för det! ska bättra mig, promise!
har tränat 2 ggr idag 15 minuter styck. okej de låter as mesigt men testa själva på den maskinen, jag lovar svetten rinner!!! okej äckligt.. brukar normalt träna 10 minuter om dagen, de gjorde jag innan & då hade jag magrutor hehe! på tal om ingenting så åt jag tacos innan, ME LOVE TACOS! & massa såna popcorn som man köper på high chaparall (?) såna gula goda...... sandra tog hem en hel säck såna eftersom hon jobbar där nu.. ska nog gå med syster inatt igen fall ni ville veta..... men aya detta blev lite långt. så... BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback