pirat-denise

hej bloggen, jag antar att ni vill ha en förklarning till mit öga? okej here it goes.

igår så va jag hos min pappa & firade min lillebror i efterhand. pappa hade köpt en sak till honom, som innehöll 2 pistoler & massa pilar som man skulle skjuta ut ur pistolerna. & så skulle man ha västar på sig & träffa varann på magen. det va ett jävla tryck i pistolerna ska ni veta, fick ett skott på benet först & de känndes som fan. sen skulle jag hjälpa min lillasyster ladda sin pistol & så ska hon va rolig & skjuta mig i ansiktet & träffar mig rakt i ögat, (på 5 cm avstånd) karborrebandet rispade upp hella min pupill. skrek & grät som en idiot. till er som med fick etika i ögonen på nollningen, detta va 10000 gånger värre. jag såg ingenting, såg bara vitt.
2 timmar senare åkte vi till värnamo sjukhus & kollade på de, men han kunde inte se något med tanke på att de rann ut mitt öga & jag vägrade öppna det. så vi ska ringa dit om de blir värre.
just nu har jag en piratlapp för ögat eftersom det är jätte känsligt för ljus, det är inte så speciellt snyggt eller diskret men vad ska man göra..

& nu har jag bytt klass igen till min gammla. va på gärdet med mamma innan & pratade med rektorn & bytte skåp, undrar hur många gånger jag fick höra ''arrrgh'' -.- kommer nog ha lappen hela veckan, jag hoppas & ber att vi inte har skolfoto :( aya ska kolla på film med mamma nu & beklaga mig över smärtan. PUSS


& för er som inte vet vad karborreband är:

fick den hårda sidan i ögat, den sidan till höger, så ser det ur, som lite mjukare ståltråd typ.

JUST MY LUCK :) sådär andra veckan på en ny skola^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback