på jobbet

Sitter på jobbet nu i pappas kontor o bara glooor. Han som ska säga till mig vad jag ska göra kommer först 8 -.- Kommer säkert bli ngt pinsamt med ngn jag inte känner. Klarar innte av sånt, tkr de är så jävla pinsamt ._. Iallafall ställde klockan på halv 5 imorse men snoozade till 10 över hehe.. Är verkligen ingen morgon människa.. Exakt en vecka från nu äter jag typ frukost och längtar sönder mig till att elin ska hämta mig så vi kan gå till skolan typ. Ååååh im so exited som ett litet barn ;d. Aya ska.. Ne vet ine vad jag ska, fortsätta glo i 30 minuter till. PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Nathalie

är inte du nervös för gymnasiet? :) ska du och elin gå i samma klass?

2011-08-15 @ 09:54:54
URL: http://nnattiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback