nollningen

först vill jag bara säga att jag kan sätta mitt liv på att våran nollning va grymmast. & de är inget jag skryter om, för den va så grymm att den inte ens va rolig :( men ade ju roligt med mina vänner där självklart, men den va så jävla överdriven. ETIKA I ÖGONEN, va de värsta jag varit med om i hela mitt liv. fick mjöl i ögonen så man inte såg ETT PISS. fick en fisk slagen I munnen, rullade i hår, kattmat, fisk, tomater & allt möjligt. sen skulle vi leta efter sockerbit med munnen i mjöl & vad hade dom lagt under ? jo ketchup. har blåmärken av alla ägg med. VI HOPPADE & SJÖNG SMÅ GRODORNA RUNT KLOCKSTAPELN FRAMFÖR FLERA HUNDRA. har aldrig känt mig så förutmjukad haha..




omringad av alla 3or :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback