mitt öga

någon ville se mitt öga utan lappen. har bara en bild när jag sminkat de andra ögat, eftersom lappen sitter ivägen så sminkar jag givetvis inte de ögat, känns lite konstigt att ba sminka ett men de går mkt snabbare iallafall! dock är de svårt att lägga eyeliner på ett öppet öga -.- iallafall här kommer en bild, man ser inte se bra, men iallafall..


givetvis blir de större skillnad när ena ögat är sminkat & andra inte.
men rödheten har lagt sig rejält men dock är svullnaden kvar som ni kanske ser.
ska försöka va utan lapp imon, men tar med min ifall ljuset gör för ont.

nuuuu ska jag smörja in mig & borsta tänderna sen blir de datan någon timme till & sen sängen. PUSSS

btw: sprang nyss i 35 minuter, pressade mig själv tills jag trodde jag skulle spy. SCOOORE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback