kilometerlångt inlägg, men endå bra att veta.

hysteeeriskt rolig dag! va i isaberg idag med min klass (resturang & livsmedel, förstår om ni är lite confused typ) vi kollade på älgar (WTF) men konstigt nog va de roligt haha.. sen paddlade vi kannot, paddlade med ebba & elin, vilket gick förvånandsvärt bra, meeeen sen kommer fredrik, brandon & nicklas i sin jävlaäckel kannot & gungar oss & krockar med oss.. men vet ni? DE VA DOM SJÄLVA SOM TRILLADE I!!! fyfan vad det var karma!!! ni kan kolla bilden på fb ''mobiluppladdningar'' ifall ni känner för de.

imon blir det nollning & insparken. ska nollas & sparkas in med resturang & livsmedel utav många olika skäl, aya det spelar ingen roll, en låååång historia. & sen i parken ska jag träffa mina estetare & va med dom där, så det blir soft!
& ifall ni undrar så har jag tvingat ner mamma til nollningen med kameran, så det kommer massa bilder i bloggen!

nu ska jag sova, är faktiskt lite nervös inför imorn eftersom jag byter klass då & de första vi ska göra är att sjunga fjäsklåtar i oasen för 3orna. tror iallafall att jag ska va med på det ? ;s aya det blir la spännande.
nu ska mitt huvud gå på date med min kudde. PEACE



bild från hstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback