it sucks really bad, typ

allting känns jätte jobbigt. med gymnasiet & linjer & massa. hur fan ska man veta vad man vill bli redan nu? allt detta sucks, really..
tycker verkligen att de är jätte jobbigt. förvirrad som fan. är så äckligt jävla lättpåverkad med av vad alla säger. att tänka på de gör de bara värre & jag känner mig stressad & instängd. det är som om att jag inte kan höra mina egna tankar, alla andra talar åt mig. nu jävlar ska jag sova. byter trottsallt klass på fredag & ska gå där 2-3 veckor, sen MÅSTE jag bestämt mig om jag ska stanna, flytta tillbaka eller till någon annan klass?.
hej-fucking-då.


justnu vill jag antingen skrika rakt ut eller störtlipa. ifall ni ville veta^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback