i wish i was her & u were mine..

tung låt som fan!


ska snacka telefon med pettersson en stund nu, känns som en evighet sen.. de märks att vi inte snackat på ett tag, aso verkligen snackat, för då skrattar vi åt verkligen allting. mer än vanligt då aso!
iallafall idag på jobbet gjorde jag en konstig sak den sista timmen jag räknade ner för varje minut när de va tex 39 minuter kvar så sjöng jag: nu är de 39 minuter kvar.. kan jag klara de?... KLART JAG KAN!
hahahah de är en rolig sak iallafall med mitt jobb alla maskiner är igång & alla har hörselskydd så jag sitter & sjunger hur högt jag vill! de blir bara lite pinsamt när folk SER mig, ser nog rätt så jävla korkad ut.. aya PUSSSS!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

okej då vet jag det iaf haha ,tack typ :D jag springer typ förbi brandstaionen och de. men olicka hur långt jag springer eller menar går för orkar inte springa får håll så går snabbt ist hahaha.

2011-08-18 @ 20:47:38
URL: http://nnattiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback