i just got 2 picture him smiling.

hej mina småkryp (okej den sög, försöker komma på lite nya hälsningsfraser) iallafall så ville jag bara säga hola till er, eftersom jag updaterar runt 6 varje morgon nu & sen runt 6-7 på kvällen igen. men de har endå funkat rätt bra måste jag medge! idag va de inte såååå hemskt att komma upp. så länge jag får mina 7-8 timmars sömn fungerar det rätt så bra måste jag säga! btw så är min älskade bok snart slut, måste ner till bokhandeln' på måndag efter skolan & köpa ''genom dina ögon'' så jag kan fortsätta vara lika duktig & läsa varje dag. nu ska jag borsta mina tänder som btw är skit obehagligt när man inte ätit frukost innan, skit äckligt & tomt i magen känns de som fan. (äter ju frukost på jobbet vid 9) aya nu tänker ni vemfan bryr sig & då är de dax för mig att säga adios!


HAHAHA ''ajabajja minen''

Kommentarer
Postat av: Nathalie

okej men du ha bättr än mg iaf och jag bruka springa själv oftast faktiskt men jag orkar typ inte springa får håll direkt så går i rasktackt typ men de är väl bra till börja med ? haha.

okej men jag ska försöka nu att springa/gå haha nästa varje dag sen kan man ju börja med tre gånger i veckan eller nåt :) men du springer väl själv och vart springer du? :)

2011-08-18 @ 10:22:44
URL: http://nnattiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback