dagens!

DAGENS VILL HA: dubbelpiercing i ögonbrynet & skoldatan!
DAGENS KLÄDSEL: jeansthights & tshirt, thats how i like it.
DAGENS SMINK: foundation, puder, rouge, eveliner & mascara (okej nu kände jga mig fett onaturlig..)
DAGENS FRISYR: nedskäppt plattat med volym

DAGENS HÄNDELSE: att de går ett rykte om att jag fått ett spjut i ögat, haha fett coolt låter de
DAGENS LÅT: just a dream - nelly
DAGENS PLANER: springa (om de slutar regna) plugga & film.
DAGENS SAKNAD: elin i klassen..

DAGENS DUMMASTE: fredrik, som sparkade mig på benet när han skulle fälla mig så fick blåmärke :(
DAGENS DROG: just a dream - nelly
DAGENS ROLIGASTE: ryktet om spjutet haha..
DAGENS FAVORIT: hela RL11, goa är ni!
DAGENS KÖP: ingenting

DAGENS GODIS: melon i matsalen, mmmmm
DAGENS HUMÖR: förvånandsvärt bra

DAGENS ORD: arrrgh. haha!

 

igår haha :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback