4.5 kilometer.. 4.5 kilometer.. FATTAR NI ELR?

i slutet av 9an klarade jag inte ens 2.6 km (elljusspåret) så hade jag lovat lars (mammas pojkvän) att springa med han idag, så pressade jag mig själv tills mina ben vek sig.. de slutade på 4.5 km, då kom de fanimej nästan en glädjetår ska ni veta! hoppas att de håller i sig att jag fortsätter springa ett par gånger i veckan. mitt mål är att springa 5km 2-3 gånger varje vecka, de kanske inte är mkt men för mig är de jäääävligt mycket ska ni veta.
haha okej nu ska jag sluta tjata om de & hoppa in i duschen & sen läsa 100 sidor i min bok & ringa ett samtal sen blir de sängen. PUSSSS


DJ dennan!

jag vet att de är aaaas B med bilder i repris hela tiden, men de kommer ändras när jag fixat kameran, ska fråga någon gullig vän om den vill ha en fotodag med mig då med!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

du är bättre på mig iaf denise ska du vet och de ska du vara stolt över :) jag har jätte dålig kondis jag orka springa 2 meter sen är jag trött asså seriöst så jag måste typ gå och jogga lite men jag vetinte vrf de är så, vill ha bra kondis :( sen ha ja inte haft idrott på ett år nu heller så kommer va jobbigt där med :/ så va glad över din kondis asså! haha

2011-08-17 @ 21:29:20
URL: http://nnattiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback