svar på frågestunden, del 1.

1 Vad stör du dig på?
- folk som snackar bakom ryggen & sen kan dom inte säga samma sak till personens face.

2 Säg en i gislaved som du tycker ser bra ut
- måste väl ta & säga min bästa vän, andre gunnarsson

3 tror du på kärlek och inte varför och vad betyder kärlek för dig?
- klart jag tror på kärlek, men har aldrig haft någon tur i de om man säger så, men kärlek för mig är mina vänner & dom betyder allt för mig.

4 Har du någonsin skadat dig själv?
- alla har vi haft våra svåra tider, så ja det har jag, spräckt knogen bla.. haha

5 vad är du mest nöjd med i ditt ansikte?
- hatar mitt ansikte, men isåfall måste jag ta & säga min näsa, haha den är så liten & söt.

6 och vad är du mest nöjd med på din kropp?
- hatar min kropp med, men isåfall är det mina ben för dom är hyfsat smala :)

7 vilken va ditt bästa förhållande igenom åren?
- hmm.. har aldrig haft ngt sådära seriöst förhållande.. & alla har varit bra på sina sätt.

8 Vad ska du göra i sommar?
- umgås massor med atorp folket & sova i evelinas & ebbas stuga, tälta med alla & lite sånt. bada & sola i massor :D

9 vad får dig på bra humör när du är ledsen?
- ebba, elin, evelina, annie, tina, rezart & atko, ni är guld värda!

10 Vad tänder du på ?
- tatueringar, piercingar, utlänska & långa killar! grr..

11 om du skulle säga den bästa egenskapen med dig själv vilken skulle det vara?
- att jag är förbannat jävla snäll, skulle aldrig kunna vara taskig mot någon som inte gjort mig något, eller gett mig andledning.

12 hur taggar du bäst till fest?
- dunkar massa hårdrock haha, dansar & tar mycket bilder :D

vilka hårfärger har du haft?
- haha alla möjliga, från vitt, till orange, till svart.

vilken låt älskar du/ betyder mest?
denna låten betyder allra mest för mig:
Sean Kingston – Dry Your Eyes

vem i din familj står du närmast?
- min mamma absolut :)

vilket godis älskar du mest?
- SKUMMBANANER!

kan du inte lägga upp en video när du sjunger? :)
- har redan gjort de, men har faktiskt tänkt att göra en ny där man hör bättre, så visst det kan jag göra :)
är du nöjd med ditt val till gymnasiet?
- vet inte.. är så osäker på vad jag vill göra när jag blir stor ens..

vad är de bästa med dig, enligt dig?
- att jag är bra påa att lyssna, de får jag höra ofta

vem är din närmsta kompis?
- har många, elin, annie, tina, ebba, evelina, rezart & atko

hur länge har du och elin varit kompisar?
- haha älskar denna frågan. vi har ju gått tillsammans sen lekis, då va vi ju då & då & så, men vi började nog umgås påriktigt i 3an typ. men min mamma hade henne på dagis & då umgicks vi ibland & så. jag minns mitt första möte med elin, hon rapade mig i ansiktet de första hon gjorde haha..

har ni någon gång bråkat riktigt rejält?
- jag & elin? ne de vill jag inte påstå, det längsta vi har bråkat är nog nääästan en hel dag. vi skulle aldrig klara oss utan varann.

hur många syskon har du?
- 4, en stora syster, storebror, lillebror & lillasyster :) jag är mellan barnet

vilken är din favorit affär? :-)
- kandeeshop, elr a, ¨affär¨

Favorit klädersplagg?
- hmm.. min röda adidaströja tror jag

Favoritlåt?
-Medina Feat. Sebastian Michael – Falla Tillbaks

Favoritämne i skolan? :)
- musik absolut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback