svar på frågestunden, del 2.

vad hände mellan dig och emil...? :/
- för att göra en lång historia kort, vi va helt enkelt för olika. & jag tyckte att de va bäst om vi bara skulle vara vänner, men nu är det som de är osv..

är det något på g mellan dig och atko? :)
- jag älskar atko SOM EN BROR. han är en utav mina absolult bästa vänner, inget mer :)

vilken linje har du valt till gymnasiet?
- resturang & livsmedel, men är inte säker än på att de är den jag ska gå :)

beskriv din bästa vän?
- underbar, men ibland lite trög haha :*

är det sant att du bajsar 3gånger om dagen?
- HAHA annie de borde la du veta ;) ne men, jag har otroligt bra matsmältning.

varför är jag så otroligt bäst? :)
- jadu annie, de är la för att ma nblir som man umgås :*

Funderar du på någon ny piercing, vilken isf?
- en under ögat har jag funderat på :)

Är du nöjd med dina betyg?
220 poäng duger för moi :D

Vad gillar du mest med dig själv?
- utseénde : ben & näsa
insidan: att jag är så börbannat snäll & lätt att prata med & lita på :)

Vilka umgås du helst med på fritiden?
- mina tjejer & killarna från atorp :)

Vad är det bästa med sommaren?
- inget plugg, kunna tänka på sig själv för engångs skull :)

Gillar du glass?
- nopp inte alls. en mjukglass på sommaren elr isglass går la bra.

är du sån bitch som du ser ut att vara?
- HAHAHAHA rolig fråga. nej absolut inte, är jätte snäll :) men om jag inte gillar ngn kanske jag kan va lite bitchig.

är du verkligen oskuld?
- ja det är jag, inget fel på sex så hade skrivit att jag hade haft de om jag hade de.

vilket smink andvänder du ?
- kan göra ett inlägg om de :)

är dina bröst verkligen äkta? de är inte normalt att ha så stora i din ålder.
- HAHAHA, okej så stora är dom inte :P. ja dom är äkta.

äter du p-piller?
- nopp, ingen andledning till de heller

hur lång är du ?
158-160 dock

gillar du någon just nu ?
-ah, lite kanske :)

favorit årstid ?
- våren & hösten när det är sådär mittemellan, hatar att vara varm..

favorit artist ?
- medina & petter typ

vad gillar du helst att göra på helgera ?
- umgås med tjejerna & folket från atown ftf.

gillar du och bo i gislaved ?
- de funkar la, hade nog hellre bott i atorp

Kommentarer
Postat av: Emmy Asklöf

Var gärna med i min tävling där man kan vinna ett iPhone skal värt 349 kr!

Avgörs om 2 dagar så skynda på!

http://emmyasklof.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-iphone-4-skal-vart-349-kr.html

Kram

2011-04-25 @ 18:28:50
URL: http://emmyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback