sovit 3-4 timmar..

somnade vid 5 & vaknade vid halv 9, fyfan.. skulle ta en powernap på en timme så jag skulle orka plugga, nu mår jag ba illa med, ska lägga mig i ett långt bad snart.. haha känner mig så emo :(
________________________________________________________________________
egenskaper jag gillar & inte gillar med mig själv.
*håller alltid sånt jag lovat andra.
*står alltid för sånt jag gjort & sagt, hur fel det än är.
*är oftast glad, vad som än hänt typ.
*tror sällan på rykten & dömmer inte personer från rykten
*under mina 16 år har jag aldrig svikit en vän sådära rejält, inte ngt som varit mitt fel iallafall.
*oftast social
*bryr oftast för mycket om vad andra tycker om mig
*har jätte svårt för att gilla någon, alltså otroligt svårt.
*låter ofta folk köra med mig, helt enkelt för snäll ibland
*gör alltid allt i sista sekunden typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback