lite bad news.

heeeej på er!
är faktiskt på bra humör idag för en gångsskull. hade nationellt idag i skolan i engelska, känner mig ganska säker på det faktiskt. sen dans, haha fyfan, va ju inte såååå hemskt, men är stel som en pinne, med andra ord kan jag verkligen inte dansa, hihi.
iallafall vad jag tänkte säga var att inatt (klockan 4) sticker jag, evelina, alicie, min mamma & evelinas mamma till gbg! :D & kommer hem sent på kvällen, då sticker jag direkt på fest. med andra ord är jag hemma först på torsdag, men gör lite tidsinställda inlägg. en bra sak är ju att jag kommer ha massa bilder iallafall!
ni får ha en rolig helg för de ska jag ha :*



btw så kom min oversize tshirt från kandee idag, älskar den! <3
ska nog beställa lite mer kläder där ifrån på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback