jag spela på din svaghet & du spelar med för att va med.

''svensk i sitt sätt, men temprament som en ghetto tjej, så varje gång vi tjaffsade om ingenting tills den natten då du kasta bort din vigselring. du sprang, jag hade gråten i min hals för jag viste att det här va sista gången som du stack, jag försökte väl att skrika men rösten sprack, hjärtat frös för det isa genom bröstets natt & jag önskar jag kunde sno klockan så jag kunde stoppa tiden, dra tillbaks den till vår första natt, du är min största skatt men jag tjänar ingenting på att inte ha dig kvar i mitt liv så jag värmer mig själv genom tankar när vi myster, men så fort dom försviner är det kallt & jag fryser..''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback