fuck this.

behöver plugga nu.. på min egna födelsedag, jag vet..
men sitter iallafall med hårfärg i huvvet nu, kan visa bild & så imorn.
ser ut att bli helt jävla fail, men aja.
tack till mina fina vänner för att ni gjorde min dag rolig & så :)
har nog aldrig ätit så här mycket smörgåstårta & chilithai mat på en dag innan..
mår så illa att jag aldrig kommer att kunna somna..
tillbaka med vanlig uppdatering imorn så ni vet de!

ursäkta för emotiden, men ibland behöver man en paus från verkligheten.
btw ska göra denna låten(versionen) med pappa inom ett per veckor, om ni är intresserade kan jag visa er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, visa! :D

2011-04-04 @ 08:22:38
Postat av: natta

JA! guns n' roses :D

2011-04-05 @ 20:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback