angående idol.

de gick skiiiit bra. verkligen skit bra. givetvis gick jag inte vidare som 99,9% av alla andra  16 åringarna inte heller gjorde. men iallafall, fick exakt dessa kommentarerna;
jätte bra & fin röst, söt tjej med en as ball attityd, bra låtval. men tyvärr tycker jag att du ska komma tillbaka nästa år istället, för du är lite för ung. men det var jätte bra gjort verkligen & hoppas att du kommer tillbaka nästa år istället!
typ, ungefääär så.
de va så mycket bättre än vad jag hoppats på, så jag är sjukt nöjd.
jag tror dock inte jag kommer söka nästa år igen, men kanske om 2 år. för de känns inte riktigt som man blir tagen seriöst annars typ.
& igår vart det fest hos naomi & de va skit roligt :D sov där & så, kom hem nyss typ.
nu ska jag duscha, sen mååååste jag akut försöka plugga nu, & sen hem till jenny med klassen.
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback