VEM HAR KISSAT I MITT HÅR?

HAHA mitt hår är hemskt just nu, jag är väl medveten om de, ska köpa silver schampoo på onsdag & fixa till de, men tills dess ser jag ut som.. a jag vet inte vad :) men tänkta bara säga att de bästa som finns är ananas ur konservburk, ligga i sängen & kolla film! det är vad jag ska göra nu, THIS IS THE GOOD LIFE




Beskrivning:
En seriemördare härjar i Canyon City och mördarens tillvägagångssätt påminner om något som hände för tio år sedan. En ung man vid namn Devon mördades och hans föräldrar anklagades för hans död. Är det en copycat som härjar eller är Devon fortfarande vid liv? En grupp modiga tonåringar beslutar sig för att hitta lösningen på mysteriet om vad som hände den fasansfulla natten för tio år sedan. Men det finns en risk att de tvingas betala ett högt pris... med sina liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback