ROLIGA MINNEN I BILDER!

har ju typ 100000 olika mappar i mina data med bilder ända tillbaka till 5an tänkte lägga ut en bild från dom 5 första mapparna (en från varje mapp) & skriva kortfattat haha. & ta typ 5 mappar om dagen, de dagar jag hinner^^

denna mappen heter DEMS (dems= denise, emmy, moa & sofie) då jag alltid umgicks med dom hehe


denna mappen heter FAMILJEN =D haha, jävligt gammal bild på mig & syster. & de är myggbett jag har i hela ansiktet, får alltid så på sommarn


denna mappen heter FLORIDA som ni troligen fattade va detta när jag & syster var i florida HEHE


denna mappen heter JAG & SOFFAN på tiden när jag & sofie va bästa kompisar haha :)


denna mappen hete FAMILJEN 2, bild på mig & kusin!

 


Kommentarer
Postat av: sofie

hahaha! snygga bilder :)

2010-10-07 @ 18:28:15
URL: http://sofiesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback