PIERCINGAR&TATUERINGAR PÅ KILLAR!

är nog de jag ''tänder'' på mest! tungan, tatueringar! några som har riktigt snygga tatueringar är nemo & jockiboi! & jocke har piercig i tungan oxå DE ÄLSKAR JAG & svart hår.. lite ''emo'' stil, dom killarna vet hur en riktig kille ska se ut ! ;)
& sen kommer vi till jockes ''kukpiercing'' & jag måste va helt ärlig & säga att jag tycker den är skit cool! haha alla är typ''ååååh vad äckligt''men om jag haft en kille med sån åiercing hade inte de stört mig de minsta HAHA, de är inget jag verkligen önskar menmen..




HAHA så jävla unik




Kommentarer
Postat av: argjentina danci

FYFAN VA NÄSTY

2010-10-27 @ 19:29:45
URL: http://argjentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback