@martinas place

HEEEJ sitter soffan med martina & hon laddar ner''kniven i hjärtat'' fast de går inte så bra HEHE. vi har varit på z med folk & haft det trevligt. & sen kom vi hem & kollade på massa fula klipp, ja det gjorde vi det.. martina satte i halsen på z, spottade ut halva drickan.  sen cyklade vi hem & jag  skutsade martina & de va ansträngande så jag  andades högt, nuhar jagätit massa polly så jag har ont i magen.
HAHAHAHAHA för er som inte fattade så driver jag, härmade en person, nu ska vi börja bädda ner & kolla film & sen nana & imon ska vi börja dagen med att gå, gå hem & duscha & laga mat & sen äta HEHE. nu är jag överdrivet trött så avslutar detta inlägget, PUSS


godnatt maddafakkas!



Kommentarer
Postat av: murre!"

aaaah!!!! :D fast nä..

2010-10-09 @ 01:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback