jag tror seriöst inte att ni fattar..

.. hur jävla awsome jag känner mig just nu! medans ni är ute & roar er (som de flesta normala tonårngar gör en fredagkväll) så har jag pluggat 3 timmar nu, so, engelska, skrivit planering till idrotten, & jobbat igenom ett halvt kapitell i matte boken.. nu ska jag ta en paus & sen ska jag göra den andra halvan.. MÅSTE HA VG på matte provet på måndag. imorn HELA DAGEN blir de även plugg, mest so & matte. sen på kvällen ska jag ta de lungt med elin, behöver en paus antar jag.. sen plugg hela söndagen.. de är nu man märker att allt är på allvar, de är nu man skapar sin framtid, som charles darwin säger ''de bäst anpassade överlever''



osminkad & nyvaken bild från min födelsedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback