de känns som om vi tappat de vi hade..

omg fan vilken uppvakning jag nyss fick. de har gått 10 månader sen jag sist gärt för en kille. lyssnade på denna låten. kändes som ett knivhugg i hjärtat. vad har hänt med mig, jag har lyckats koppla bort mina känslor för kärleken så länge.. säger alltid ''kärlek är överskattat, så jävla löjligt, jag ska aldrig bli kär'' fan vilket bullshit. jag har aldrig vågat sätta mig ner & tänka igenom allt. får spykänslor. ska bli mer förstående när de gäller kärlek. *fällde precis en tår* tycker de är skit pinsamt att skriva sånt här, jag gör verkligen de. känner mig desperat & pinsam. & nu känner jag mig livrädd. nu när jag öppnat upp mig efter nästan ett år igen, kommer de hända ofta? nu är de 1 vecka kvar tills det va 1 år sen faxe dog. fan vilken jobbig period jag hade för snart ett år sen. jag ska aldrig mer leka med någons känslor


denna låten.

nej usch nu ska jag tvätta av mig & rycka upp mig. jag har ju trotts allt världens underbaraste vänner! ni är bäst i världen :*



 

<3


Kommentarer
Postat av: annie

<3!

2010-10-31 @ 17:29:23
URL: http://anniewh.blogg.se/
Postat av: argjentina danci

älskar dej <3

2010-11-01 @ 09:49:30
URL: http://argjentina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback