patetiska människor de finns

busringde nyss någon till mig & antingen va de en han med tjejröst eller en hon med mansröst & börja skälla ut mig & dens fula kompis stog & skratta i bakrunden & den skulle tydligen ''klippa min tung'' fan vad patetiskt, började bara skratta & sa att personen skämde ut sig! & enligt ''den'' hade jag tydligen löshår & vaselin på läpparna HAHA.
de va ett halvår sen jag hade löshår & linser & mycke smink, it's all me now babe :* REALATY CHEK HALLO! haha fan vilka pinamma människor de finns här i världen :) tycker synd om dig så du vet fall du läser detta, puss på dig sötis :* (hon eller han) tror de va en hon på sterorider..

& en sak till: vad du sa till mig va hot, testa & ring en gång till så ska du få se, puss ;*



Kommentarer
Postat av: nikolina

du vet väl ändå att det är laserturken som säger att han ska klippa någons tung? skulle inte ta de där som hot hahaha + att du borde kolla upp både din grammatik och engelska stavning innan du kallar någon patetisk.



im just saying

2010-11-14 @ 01:18:39
URL: http://nikolinacurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback