FAXE NIELSEN

för precis ett år sen nu var jag i skolan, ringde hejdlöst till pappa, då var det änu inte klart ifall han var hjärndöd eller inte. jag släpade tillomed iväg mig till skolan den dagen! för jag ville inte tro på att det var sant att faxe låg på sjukhus & var hjärndöd. den tanken existerarde bara inte. jag va så säker på att du skulle klara de! du är lixom den goa tjocka glada dansken som alltid skämtade & fick alla att skratta. de fanns ingen bättre människa än du, de fanns ingen som va så godhjärtad!
men nu är du borta & du lämnade oss i stor sorg & saknad.
livet är så orättvist, fan vad jag saknar dig!
de går inte en dag utan att jag tänker på dig, inte en dag!
vi ses på andra sidan, jag älskar dig älskade farbror!
R.I.P faxe nielsen 6/11 2009.

för ett år sen:


hoppas att ni visar sympati för att de inte kommer bli så mkt bloggande idag, ska till elin när jag fixat mig & så, sen kommer tina & ebba & då ska vi äta pizza & kolla film, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback