LUCIA & AVATARER IMON

så ser min dag ut imon. va i skolan 7 & sen direk efter lucian ska jag måla mig helt blå eftersom min klass ska klä ut sig till avatarer! coolingar foshoe! bilder kommer imon jag lovar :*
men iallafall min lördag var helt jävla awsome! tjejerna va os mig & vi kolla skräck & åt chokladpudding & sånt! sen sov josse & tina hos mig, tina & jag låg kvar i sängen tills 5 ikväll haha. lata som fan! nu har jag precis badat med massa silverschampoo så nu är mitt hår inte LIKA gult längre hiho. nu ska jag plugga svenska! PUSS

haha jag gjorde bilden till elin för att visa hur hon skulle sminka alla eftersom jag inte hinner ner lika snabbt efter lucian.
höger är killarna & tjejer åt vänster! VACKERT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback