ett jävla tjat om gymnasiet.

för mig har det alltid varit självklart. estet med inriktning musik eller samhäll. sen fick jag veta att estet va som samhäll fast med musik, då var det ingen tvekan längre. personligen hade jag viljat ha en mer utmanande linje som typ natur menmen.. jag tycker att jag har tillräckligt bra betyg till de. detta är vad jag ligger på för betyg just nu:

gympa - vg (om jag kämpar som sista veckorna)
teknik - vg (har inte haft det i 9:an men hade de i 8:an)
slöjd - g
matte - vg
svenska - mvg
engelska - vg+
no - g (och det är ett jävla under, mitt svagaste ämne)
so - vg
musik - vg
bild - g
hk - g (om jag har tur)

kommer inte på mer haha.

men är skit nöjd för vet att jag kan göra bättre ifrån mig än detta! ska satsa på mvg i alla grundämnen till sommarn', det blir inga problem förutom med matten där jag får kämpa för vg just nu.


ge mig sommar.. ge mig solbränna.. ge mig NAKENBAD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback