can't fight this feeling anymore

iv'e forgotten what i started fightin' for.


slutade tidigt idag, hade soprov sist. gick skiiiit, kommer minst få g+ iallafall.. har aldrig pluggat så mycket på något innan som jag gjorde nu, de som jag kunde bäst kom inte ens på provet, åååh känner mig besviken på mig själv!

dagens possetiva: ulf (nolärare) sa till mig att jag hade potensial till att få vg till sommarn'!

& ni fattar inte hur mycket jag har kämpat med no'n, vet att jag får G nu, & jag har haft IG hela 8:an även fast jag slet som en idiot!

nu ska jag plugga mer so för har ett annat prov på torsdag & skriva citat till svenskan, mååste få MVG annars dör jag!

PUSS&KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback